FANDOM

To jeszcze nie koniec” – pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu „Agentka Carter”. Jego amerykańska premiera odbyła się 6 stycznia 2015 roku na kanale ABC, natomiast polska premiera odbyła się 19 maja 2015 roku roku na kanale FOX Polska.

Opis

Gdy stary znajomy, Howard Stark, zostaje wrobiony i oskarżony o udostępnianie swojej najbardziej zabójczej broni każdemu, gotowemu za nią zapłacić, kontaktuje się z Peggy – jedyną osobą, której może zaufać, by wyśledziła odpowiedzialne za to osoby, pozbyła się broni masowego rażenia i oczyściła jego imię z zarzutów. Zleca również swojemu kamerdynerowi, Edwinowi Jarvisowi, by był na każde jej skinienie i pomagał podczas śledztwa. Gdyby ją przyłapano podczas tych tajnych misji dla Starka, Peggy mogłaby zostać uznana za szpiega i spędzić resztę życia w więzieniu.

Streszczenie

Drawing Streszczenie zawarte w tej sekcji może być niekompletne!

Obsada

Główne role

Gościnne role

Drugoplanowe role

Niewymienione

Muzyka

  • „That Man” – Caro Emerald

Cytaty

Forum Cytaty i dialogi opisywane w tym artykule są niekompletne!
  • Howard Stark – Nie wiemy nawet czy działa, ale to mój wynalazek, więc... działa.

Wideo

Ciekawostki

  • W Ameryce ten epizod został wyemitowany wspólnie z odcinkiem „Most i tunel”, jako dwugodzinny seans premierowy.

Zobacz też

ve AGENTKA CARTER – SEZON 1

1. „To jeszcze nie koniec
2. „Most i tunel
3. „Czas i przypływ
4. „Przycisk wojny błyskawicznej

5. „Żelazny sufit
6. „Deszyfrator
7. „Wszystko się wali
8. „Pożegnanie

Agentka Carter logo