FANDOM

Sezon 1 – pierwszy sezon serialu „Runaways”, składający się z dziesięciu odcinków liczących około 45 minut. Sezon oficjalnie potwierdzony został przez platformę Hulu 17 sierpnia 2016 roku[1].

Premiera sezonu odbyła się 21 listopada 2017 roku w serwisie streamingowym Hulu[2], a w Polsce serial pojawił się na platformie Showmax 22 listopada 2017 roku[3].

Amerykański finał sezonu odbył się 9 stycznia 2018 roku, natomiast polski 10 stycznia 2018 roku.

Opis

Runaways” opowie historię sześciu nastolatków, różniących się ze sobą pod względem wszystkiego, którzy ledwo potrafią znieść swoje towarzystwo, ale którzy będą musieli zjednoczyć się przeciwko wspólnemu wrogowi – swoim rodzicom.

Obsada

Role główne

Role drugoplanowe

Role gościnne

Odcinki

Zdjęcie Tytuł odcinka Numer odcinka Premiera
FlagUSA (Hulu)
Premiera
FlagPoland (Showmax)
Reunion Runaways photo Spotkanie po latach
„Reunion”
1. 21 listopada 2017 22 listopada 2017
Grupa sześciu nastolatków z Los Angeles, załamanych tragiczną stratą, spotyka się ponownie, by odkryć, że ich rodzice ukrywają straszną tajemnicę, która wywraca ich świat do góry nogami.
Rewind Runaways photo Od początku
„Rewind”
2. 21 listopada 2017 22 listopada 2017
Przedstawienie pierwszego odcinka z perspektywy rodziców. Po dzisiejszej nocy wszystko powinno pójść zgodnie z planem i nie będą już musieli przejmować się swoimi obowiązkami.
Destiny photo Destiny
„Destiny”
3. 21 listopada 2017 22 listopada 2017
Nastolatkowie dochodzą do siebie po wczorajszych wydarzeniach. Po rozpoczęciu dochodzenia odkrywają, że ich rodzice mogą mieć więcej do ukrycia, niż mogliby sobie wyobrazić.
Fifteen photo Piętnaście
„Fifteen”
4. 28 listopada 2017 29 listopada 2017
Rodzice próbują znaleźć rozwiązanie problemu PRIDE, a nastolatkowie borykają się z nowym odkryciem, które daje więcej pytań niż odpowiedzi.
Kingdom photo Królestwo
„Kingdom”
5. 5 grudnia 2017 6 grudnia 2017
Po tym, jak ich nie tak nieustraszony przywódca zostaje zabrany, nastolatkowie zaczynają działać. Alex odkrywa dawno zakopane sekrety swojego ojca, w czasie, gdy nastolatkowie odkrywają nowe prawdy o samych sobie.
Metamorphosis photo Przemiana
„Metamorphosis”
6. 12 grudnia 2017 13 grudnia 2017
Podczas gali PRIDE, nastolatkowie wdrażają w życie nowy plan, aby na dobre powstrzymać swoich rodziców. W miarę upływu czasu, dramaty osobiste członków zespołu grożą niepowodzeniem całego pomysłu.
Refraction photo Załamanie
„Refraction”
7. 19 grudnia 2017 20 grudnia 2017
Rodzice i nastolatkowie spotykają się na dniach otwartych Atlas Academy po odkryciach na gali. Ale dla jednej rodziny wydarzenie szkolne jest dopiero początkiem dramatu.
Tsunami photo Tsunami
„Tsunami”
8. 26 grudnia 2017 27 grudnia 2017
Członkowie PRIDE desperacko próbują posprzątać swój najnowszy bałagan bez angażowania Jonah. Ale czy potrafią poradzić sobie z tym na własną rękę?
Doomsday photo Dzień sądu
„Doomsday”
9. 2 stycznia 2018 3 stycznia 2018
Runaways są bardziej załamani niż kiedykolwiek, kiedy Molly przybywa z niszczycielską wiadomością od rodziców. Teraz nastolatkowie muszą zatrzymać swoich rodziców, zanim będzie za późno.
Hostile photo Wrogowie
„Hostile”
10. 9 stycznia 2018 10 stycznia 2018
Runaways mierzą się z rodzicami. Ale kiedy Jonah przybywa niespodziewanie z nowym planem gry, nastolatkowie zdają sobie sprawę, że sytuacja ich przerasta.

Wideo

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Odbiór

  • W serwisie Rotten Tomatoes krytycy przyznali pierwszemu sezonowi serialu wynik 83% ze średnią ocen 7,63/10[4].
  • Na portalu Metacritic pierwszy sezon otrzymał od krytyków 68 punktów na 100[5].

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Runaways (serial)/Sezon 1