FANDOM

Sezon 2 – drugi sezon serialu „Runaways”, składający się z trzynastu odcinków liczących około 45 minut. Sezon oficjalnie potwierdzony został przez platformę Hulu 8 stycznia 2018 roku[1].

Premiera sezonu odbyła się 21 grudnia 2018 roku w serwisie streamingowym Hulu[2], a w Polsce serial pojawił się na platformie Showmax 24 grudnia 2018 roku[3].

Opis

Zmuszeni do ucieczki z własnych domów (oraz przed swoimi złowrogimi rodzicami), Uciekinierzy muszą nauczyć się żyć na własną rękę. Szukając pożywienia i schronienia, nastolatkowie zaczynają dostrzegać, że są na siebie skazani – na dobre i na złe. To od nich zależy pokonanie PRIDE raz na zawsze. Jednak ktoś zdołał wysłać Jonah tajemniczą wiadomość... Czy w szeregach Uciekinierów znajduje się wtyczka? PRIDE skupia wszystkie swoje siły, by odnaleźć swoje dzieci, a Jonah knuje swój własny, podstępny plan[4].

Obsada

Role główne

Role drugoplanowe

Odcinki

Zdjęcie Tytuł odcinka Numer odcinka Premiera
FlagUSA (Hulu)
Premiera
FlagPoland (Showmax
Gimmie Shelter photo Szukając schronienia
„Gimmie Shelter”
1. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Walcząc, by przetrwać na ulicy, dzieciaki wreszcie znajdują kryjówkę, a Alex zatrudnia się u Dariusa. Tymczasem gdy PRIDE spiskuje, by zabić Jonah, ten rozpoczyna prace nad budową nowej skrzyni.
Radio On photo Niech się stanie
„Radio On”
2. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Karolina, Nico i Molly podejmują próbę odzyskania kostura, ale Tina nie zamierza oddać go bez walki. Karolina zbliża się do Jonah, a Alex do Livvie.
Double Zeros photo Podwójne zero
„Double Zeros”
3. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Alex zadomawia się w Compton, ale zostaje zdradzony. Leslie jest rozdarta między Frankiem a Jonah, a Catherine żądna zemsty na wieloletnim wrogu. Molly znów się wymyka, by walczyć z przestępcami.
Old School photo Stara szkoła
„Old School”
4. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Topher pomaga Uciekinierom zakraść się na teren byłej szkoły, jednak ich misję przerywa kolejne trzęsienie ziemi. Tymczasem będący w coraz gorszym stanie Jonah zabiera Karolinę na teren wykopalisk.
Rock Bottom photo Dno
„Rock Bottom”
5. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Topher okazuje się groźniejszy, niż ktokolwiek przypuszczał. Uciekinierzy muszą dokonać trudnego wyboru: pomóc przyjacielowi w potrzebie czy odwrócić się od niego raz na zawsze?
Bury Another photo Kolejna ofiara
„Bury Another”
6. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Osłabiony Jonah zaczyna szukać kolejnej ofiary. Kiedy Uciekinierzy dowiadują się o tym od jednego z rodziców, jednoczą siły, by zapobiec kolejnemu morderstwu.
Last Rites photo Ostatnie namaszczenie
„Last Rites”
7. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Uciekinierzy zamierzają poskromić Jonah raz na zawsze. Czy PRIDE wystąpi przeciw nim? A może razem staną do walki z potężnym, żądnym zemsty Jonah?
Past Life (Runaways) photo Dane życie
„Past Life”
8. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Karolina szuka odpowiedzi, a reszta dzieciaków wraz z Livvie próbuje dowieść niewinności Dariusa. Jednak Livvie zadaje dużo trafnych pytań. Czy jej ciekawość okaże się pierwszym stopniem do piekła?
Big Shot photo Gruba ryba
„Big Shot”
9. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Kiedy PRIDE nasyła na dzieci skorumpowanych policjantów, te muszą zrobić wszystko, by przechytrzyć Floresa i AWOLA. Konsekwencje ich działań mogą być nieodwracalne.
Hostile Takeover photo Wrogie przejęcie
„Hostile Takeover”
10. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Uwięzieni w Hostelu szturmowanym przez AWOLA i jego oddział, Uciekinierzy muszą obmyślić plan, który pozwoli im odbić Livvie i raz na zawsze pozbyć się wrogów.
Last Waltz photo Ostatni walc
„Last Waltz”
11. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Uciekinierzy potrzebują chwili beztroski. Czy Leslie zdoła uciec z niewoli i zniszczyć Kościół? Czy PRIDE skłoni dzieci do powrotu do domu bez użycia siły?
Earth Angel photo Ziemski anioł
„Earth Angel”
12. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Chase węszy wokół PRIDE, podejrzewając, że rodzice skrywają kolejny mroczy sekret. Tymczasem Karolina zbiera drużynę i wyrusza na misję ratunkową.
Split Up photo Rozdzieleni
„Split Up”
13. 21 grudnia 2018 24 grudnia 2018
Rodzice stawiają dzieciom ultimatum: albo oddadzą się w ich ręce, albo poniosą konsekwencje. Te, rozdzielone i przestraszone, usiłują przeżyć za wszelką cenę. Los Uciekinierów i PRIDE wisi na włosku.

Wideo

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Przypisy