FANDOM

Naukowe Rezerwy Strategiczne, lepiej znane jako N.R.S., a także jako Rezerwy Strategiczno-Naukowe i R.S.N. – ściśle tajna aliancka agencja szpiegowska utworzona w czasie II wojny światowej w celu walki ze specjalną nazistowską dywizją HYRDĄ. Alianci wygrali wojnę dzięki Kapitanowi Ameryce, superżołnierzowi N.R.S., i jego oddziałowi Wyjącemu Komando. Po światowym konflikcie Naukowe Rezerwy weszły w konflikt z tajną sowiecką organizacją, znaną jako Leviatan, a także ze złowrogą Radą Dziewięciu. Kiedy agentka Peggy Carter wraz z Howardem Starkiem utworzyli T.A.R.C.Z.Ę., nową organizację pokojową, N.R.S. zostało przez nią zaabsorbowane.

Historia

Wkrótce.

Członkowie

Placówki

Dawne placówki

Wyposażenie i technologia

Wkrótce.

Bronie

Wkrótce.

Pojazdy i statki

Wkrótce.

Inne

Wkrótce.

Symbole

Insygnia przedstawiająca orła z rozpostartymi skrzydłami na tle koła z widoczną nazwą organizacji używana była od początków Naukowych Rezerw Strategicznych w roku 1940. Swoje użycie zachowała, gdy agencja została połączona z T.A.R.C.Z.Ą., gdzie służyła jako symbol jednego z poddziałów badań naukowych i rozwoju, dopóki N.R.S. nie zostało w pełni rozwiązane i wchłonięte w strukturę innego podziału T.A.R.C.Z.Y. kilka lat później.

SSR-2 SSR-Playground

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Przypisy

Linki zewnętrzne