FANDOM

Most Wanted” – anulowany amerykański serial telewizyjny produkowany przez sieć telewizyjną ABC Studios, będący spin-offem serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.”. Fabuła serialu została stworzona na podstawie komiksów wydawanych przez Marvel Comics i opowiada o przygodach Bobbi Morse oraz Lance'a Huntera, agentów należących niegdyś do T.A.R.C.Z.Y. Seria należy do franczyzy Marvel Cinematic Universe.

12 maja 2016 roku seria została anulowana przez stację ABC[1][2].

Fabuła

Serial koncentruje się na Bobbi (a.k.a. Mockingbird) i Hunterze, dwójce byłych szpiegów i partnerów, którzy uciekają pozbawieni wsparcia przyjaciół i T.A.R.C.Z.Y., a za ich głowy wyznaczona jest nagroda. Nie mogą ufać nikomu oprócz siebie, ale zawiązują niełatwy sojusz z Dominiciem Fortune – łotrzykiem i awanturnikiem posiadającym liczne zasoby, możliwości i jeszcze większą liczbę wrogów. Dominic zgadza się chronić dwójkę bohaterów pod warunkiem, że oni wesprą go w realizacji jego celów. W trójkę pomogą każdemu w potrzebie, a w międzyczasie będą starali się odkryć spisek, który zagroził ich życiu[3].

Obsada

Aktorzy

Role główne

Role drugoplanowe

Produkcja

Ciekawostki

Informacje zakulisowe

  • 9 kwietnia 2015 roku ogłoszono, że Marvel opracowuje spin-off „Agentów T.A.R.C.Z.Y.”, a odpowiedzialnymi za projekt są Jeffrey Bell oraz Paul Zbyszewski[7]. Jednakże 7 maja 2015 roku ABC ujawniło, że seria została odwołana[8]. W trakcie New York Upfronts, prezes ABC Paul Lee wspomniał o możliwości wznowienia projektu. 21 sierpnia 2015 roku projekt otrzymał zamówienie na pilotażowy odcinek, a seria zatytułowana została „Marvel's Most Wanted”[9]. 9 stycznia 2016 roku oficjalnie potwierdzono zamówienie pilota serii[10]. Zdjęcia do pilota serialu rozpoczęły się na początku 2016 roku, a zakończyły się w marcu tego samego roku[11][12].

Przypisy

Zobacz też

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Most Wanted