FANDOM

Skye – Kim jesteś?
Lincoln – Wybacz. Lincoln, twój opiekun.

Skye i Lincoln Campbell, „Życie po życiu

Lincoln CampbellNieczłowiek, będący agentem T.A.R.C.Z.Y. i członkiem Tajnych Wojowników. Niegdyś był opiekunem nowych Nieludzi w Zaświatach. Pomógł Skye zrozumieć prawdziwą skalę jej nowo zdobytych mocy, które zyskała po przejściu terrigenezy. Początkowo Lincoln trzymał stronę Jiaying w trakcie wojny Nieludzi z T.A.R.C.Z.Ą., ale zaczął kwestionować jej intencje, gdy widział jak zabija niewinnych agentów, a po poznaniu prawdy od Skye, pomógł T.A.R.C.Z.Y. pokonać ją.

Po wojnie, Campbell próbował rozpocząć nowe spokojne życie jako doktor w szpitalu, ale został zmuszony do ukrywania się, gdy morderczy Nieczłowiek Lash i organizacja ATCU zaczęli polować na obdarzonych mocami osobników. Na skutek odkrycia prawdziwej tożsamości Lasha, Lincoln zdecydował się dołączyć do T.A.R.C.Z.Y., aby być blisko Daisy. Gdy organizacja zaczęła szukać nowych Nieludzi, którzy mogliby dołączyć do ich zespołu, Lincoln stał się członkiem oddziału Tajnych Wojowników.

Gdy starożytny Nieczłowiek, znany jako Hive, powrócił na Ziemię, Daisy została opanowana przez mrocznego Nieczłowieka, a Campbell za wszelką cenę chciał ją uratować, dlatego jego lojalność wobec T.A.R.C.Z.Y. została wystawiona na próbę. Ostatecznie Lincoln ocalił agentkę Johnson z pomocą byłego wroga, Lasha. Gdy wojna z Hive'em dobiegała końca, Campbell poświęcił swoje życie dla Daisy i miliarda innych ludzi, pozwalając, by eksplozja głowicy nuklearnej nastąpiła w przestrzeni kosmicznej, zabijając zarówno Lincolna jak i Hive'a.

Biografia

Wczesne życie

Wkrótce.

Problemy z alkoholem

Wkrótce.

Zaświaty

Wkrótce.

Spotkanie Skye

Wkrótce.

Odkrycie mocy Rainy

Wkrótce.

Nowa przyjaźń

Wkrótce.

Ochranianie Skye

Wkrótce.

Zakładnik HYDRY

Wkrótce.

Ratunek

Wkrótce.

Wojna

Wkrótce.

Porwanie i odbicie Iliady

Wkrótce.

Wybór strony

Wkrótce.

Spokojne życie

Wkrótce.

Doktor Campebll

Wkrótce.

Atak w szpitalu

Wkrótce.

Uciekanie

Wkrótce.

Szukanie pomocy

Wkrótce.

Pomoc od T.A.R.C.Z.Y.

Wkrótce.

Telefon do Daisy

Wkrótce.

Odkrycie tożsamości Lasha

Wkrótce.

Zemsta na Lashu

Wkrótce.

Dołączenie do T.A.R.C.Z.Y.

Wkrótce.

Przeprosiny

Wkrótce.

Tajni Wojownicy

Wkrótce.

Atak na zamek HYDRY

Wkrótce.

Wspomaganie T.A.R.C.Z.Y.

Wkrótce.

Starcie z Absorbującym

Wkrótce.

Test Coulsona

Wkrótce.

Walka o przyszłość

Wkrótce.

Bitwa w budynku Transia Corporation

Wkrótce.

Wizyta u starego znajomego

Wkrótce.

Przejęcie Zefira Jeden

Wkrótce.

Podejrzany

Wkrótce.

Pogoń za Daisy

Wkrótce.

Ochotnik

Wkrótce.

Zastawienie pułapki

Wkrótce.

Pułapka na Hive'a

Wkrótce.

Atak Prymitywów

Wkrótce.

Zasadzka na pokładzie Zefira

Wkrótce.

Spełnienie swojego celu

Wkrótce.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Moce

Lincoln był Nieczłowiekiem, który osiągnął szczyt swojego genetycznego potencjału po przejściu przez proces terrigenezy, który obdarował go także nadzwyczajnymi umiejętnościami.

Lincoln shoots electromagnetic blast

Lincoln strzela ładunkiem elektromagnetycznym

  • Manipulacja elektromagnetyzmem - Moce Lincolna pozwalały mu manipulować, koncentrować, a nawet wysyłać w innym kierunku ładunki elektryczne w cząsteczkach. Dzięki temu mógł otrzymywać różne efekty, od przyspieszania ciepła w obiektach po lewitowanie spowodowane odpychaniem się od pola magnetycznego Ziemi. W sytuacjach bojowych był w stanie strzelać energią elektromagnetyczną zdolną do ogłuszenia lub zabicia człowieka. Potrafił także przekierowywać tą energię przez metalowe obiekty, aby przykładowo zakłócić elektronikę w maszynie. Lincoln jest też w stanie projektować energię elektromagnetyczną w różne formy, takie jak sfery, promienie czy pociski. Wykazał, że może także absorbować elektryczność.

Zdolności

  • Umiejętności lekarskie - Z wykształcenia Lincoln był lekarzem i posiadał rozległą wiedzę na temat specyficznych cech fizjologii Nieludzi. Był odpowiedzialny za pomaganie innym Nieludziom w Zaświatach z procesem przemiany po terrigenezie, a Daisy stwierdziła, że był w tym najlepszy. Po wojnie przeciwko Nieludziom, Campbell pracował w szpitalu w Cincinnati, dopóki nie został zmuszony do ucieczki ze względu na wyjawienie swoich mocy, aby bronić się przed Lashem. Gdy dołączył do T.A.R.C.Z.Y. często współpracował z Jemmą Simmons, której pomagał zrozumieć budowę Nieludzi.
  • Umiejętności bojowe - Po przejściu treningu T.A.R.C.Z.Y., Lincoln zyskał podstawowe umiejętności walki wręcz. W walce często łączył zdolności bojowe ze swoimi mocami, wykorzystując elektryczność, by chwytać i rozbrajać wrogów.

Relacje

Sprzymierzeńcy

Wrogowie

Występy

Wkrótce.

Ciekawostki

  • Lincoln Campbell występuje w grze wideo „Lego Marvel's Avengers” jako grywalna postać. Dostępny jest po pobraniu i ukończeniu dodatku „The Agents of S.H.I.E.L.D. Level & Character Pack”.

Przypisy

Linki zewnętrzne

Zobacz też

ve AGENCI T.A.R.C.Z.Y.
Lincoln S3 3
Lincoln Campbell