FANDOM

Stub Ten artykuł jest aktualnie edytowany przez użytkownika WindMarine12.
Aby zapobiec konfliktom edycji, poczekaj, aż ten szablon zniknie ze strony. Dopuszcza się edycję drobnych błędów interpunkcyjnych i ortograficznych.
  • W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub użytkownikiem WindMarine12.
  • Na tej stonie nie dokonano edycji od 2152 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika WindMarine12 po dokonaniu zmian.

Kampania Johanna Fennhoffa – intryga zorganizowana przez Johanna Fennhoffa, członka Leviatana, która służyła jako zemsta za śmierć brata. Fennhoff obwiniał za jego stratę Howarda Starka i wynalazki, które opracował.

Kontekst

Johann Fennhoff wraz z bratem dołączył do Radzieckich Sił Zbrojnych. Johann służył jako sanitariusz, a jego brat jako żołnierz. Zostali przydzieleni do udziału w kampanii II wojny światowej, która na celu miała wypędzenie sił nazistowskich z niemieckiego miasta Finow[1].

Generał sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych John McGinnis chciał, by wojska sowieckie pokonały nazistów w szybszy sposób. Wiedział, że zlecono Howardowi Starkowi stworzenie gazu, znanego jako Midnight Oil, który umożliwiałby ludziom pracować i walczyć na polu walki bez konieczności spania. McGinnis wykradł wynalazek z jednego z magazynów Starka i rozpylił gaz nad terytorium żołnierzy sowieckich. W trakcie procesu Johann nosił maskę gazową, a jego brat nie[2].

McGinnis nie wiedział jednak, że Howard odkrył, iż Midnight Oil powodował objawy podobne do symptomów intensywnego braku snu połączonych z duszeniem się. Ostatecznie, osoby, które zażyły opary gazu niekontrolowanie pragnęły zabić każdego wokół, niezależnie czy był to przyjaciel czy wróg. Stark nie chciał, żeby jego niebezpieczny wynalazek został kiedykolwiek użyty[2]. Bitwa pod Finow przeszła do historii jako masakra tuzinów sowieckich żołnierzy. Choć nazistowski pułkownik Ernst Mueller zyskał uznanie przełożonych, w rzeczywistości jego wojska w ogóle nie pociągnęły za spust, a jedynie znalazły martwych Rosjan, którzy pozabijali się nawzajem[3].

Przebieg

Kradzież wynalazków Starka

VoC0kJC

Howard Stark postanawia się ukryć

Dzięki funduszom i środkom zapewnionym przez Leviatana, Johann Fennhoff zaczął szukać zemsty na Howardzie Starku za wymordowanie sowieckich żołnierzy, wśród których znajdował się jego brat, podczas bitwy pod Finow. W rzeczywistości Stark nie miał nic wspólnego z masakrą żołnierzy, którzy pozabijali się w napadzie szału spowodowanym przez opracowany przez niego gaz Midnight Oil. Działając incognito, Dottie Underwood uwiodła Starka w celu odkrycia położenia jego wynalazków i broni, a Leet Brannis i Sasha Demidov zostali przydzieleni do misji przejęcia ich. Jednakże Brannis zdradził Leviatana i ukradł bronie dla siebie, po czym próbował sprzedać bomby Nitrominy Spiderowi Raymondowi i Gino DeLucii.

RoxonRefineryGoBoom-NNE

Rafineria Roxxon zostaje zniszczona

Wierząc, iż Stark sam sprzedaje swoje wynalazki, Roger Dooley okrzyknął biznesmena najbardziej poszukiwanym zbiegiem i powierzył agentom Naukowych Rezerw Strategicznych odszukanie go. W międzyczasie Sasha Demidov zaczął mordować każdego, kto próbował kupić skradzioną Nitrominę. W końcu Brannis został odnaleziony wraz ze składem bomb przez agentkę Peggy Carter, jednak spotkanie poskutkowało zniszczeniem rafinerii Roxxon. Wkrótce Demidov odnalazł zdrajcę, ale oboje zginęli, jednakże Brannis był w stanie pomóc Carter znaleźć skradzione bronie Starka i oddać je N.R.S., wliczając w to Midnight Oil[4].

Infiltracja Akademii Czerwony Pokój

RRA Prisoners

Ivchenko zostaje odnaleziony przez N.R.S.

Zmiana planów zmusiła Johanna Fennhoffa do obmyślenia nowego planu przybycia do Ameryki i przechwycenia broni Starka z rąk N.R.S. Używając zdalnej maszyny do pisania, która została skonfiskowana zmarłemu Sashy Demidov przez Naukowe Rezerwy, Fennhoff pozwolił, by agencja namierzyła Leviatana w Akademii Czerwony Pokój i odnalazła go w więziennej celi. Johann pod pseudonimem Ivchenko podał się za psychologa innego więźnia Nikoli i wkrótce po przybyciu agentki Carter i agenta Jacka Thompsona wraz z Wyjącym Komando został uwolniony.

Podczas strzelaniny z rosyjskimi żołnierzami, którzy strzegli cel, Ivchenko został zmuszony do zabicia Nikoli, w celu zapewnienia sobie ucieczki z placówki. Z pomocą Wyjącego Komando, Ivchenko, Thompson i Carter zdołali uciec, jednak w wymianie ognia zginął agent Mike Li i Junior Juniper. Pożegnawszy się z komandosami, wyzwolony psycholog został zaproszony do Ameryki, aby przedyskutować z Rogeremm Dooley'em wszystkie znane przez niego fakty dotyczące Leviatana[1].

Śmierć Rogera Dooley'a

Ivchenko przekazał Naukowym Rezerwom Strategicznym niewiele szczegółów na temat Leviatana, zapewniając, iż sam posiada niewielką wiedzę o organizacji oraz o sposobie w jaki funkcjonuje, zaprzeczając również temu, że trenuje ona kobiety na zabójców w Akademii Czerwony Pokój. Kiedy rozmawiał o tym z szefem N.R.S., Rogerem Dooley'em, Ivchenko podszedł do okna, skąd skontaktował się z Dottie Underwood i przekazał jej swoje plany. Wiedząc, że agentka Peggy Carter stanowi poważne zagrożenie dla jego przyszłych planów, rozkazał Dottie ją zabić.

NotepadInformacje zawarte w tej sekcji mogą być niekompletne!

Masakra w Cinema Theater

Wkrótce.

Porwanie Howarda Starka

Wkrótce.

Najazd na magazyn Howarda Starka

Wkrótce.

Następstwa

Fennhoff Arrest

Fennhoff zostaje aresztowany przez N.R.S.

Johann Fennhoff został aresztowany przez agentów Naukowych Rezerw Strategicznych Daniela Sousę i Jacka Thompsona. Założono mu kaganiec, tak, by jego zdolności hipnozy nie zostały użyte na strażnikach więziennych. Umieszczono go w celi wraz z naukowcem HYDRY, Arnimem Zolą, który pragnął dowiedzieć się jak działają umiejętności Johanna, a ze względu na jego zakneblowane usta, poprosił go, by wszystko mu zapisał[2].

Mimo że to Peggy powstrzymała Howarda Starka przed wypuszczeniem Midnight Oil nad Nowym Jorkiem, to Jack Thompson został uznany przez prezydenta Harry'ego S. Trumana za zbawcę miasta, który uratował je przed zagrożeniem. Carter zdecydowała, że nie będzie zwracała uwagi na pochwały i wyrazy uznania od innych[2], mimo że zyskała szacunek pozostałych kolegów z pracy.

Metoda hipnozy, znana jako Faustus, w przyszłości posłuży Danielowi Whitehillowi jako sposób rekrutacji nowych lojalnych agentów HYDRY, takich jak Carl Creel[5], Donnie Gill czy Agentka 33[6].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Jose Molina (scenariusz) & Peter Leto (reżyseria). (3 lutego 2015). „Żelazny sufit”. Agentka Carter. Sezon 1. Odcinek 5.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Michele Fazekas, Tara Butters (scenariusz) & Christopher Misiano (reżyseria). (24 lutego 2015). „Pożegnanie”. Agentka Carter. Sezon 1. Odcinek 8.
  3. Brant Englestein (scenariusz) & Stephen Cragg (reżyseria). (27 stycznia 2015). „Przycisk wojny błyskawicznej”. Agentka Carter. Sezon 1. Odcinek 4.
  4. Christopher Markus, Stephen McFeely (scenariusz) & Louis D'Esposito (reżyseria). (6 stycznia 2015). „To jeszcze nie koniec”. Agentka Carter. Sezon 1. Odcinek 1.
  5. Paul Zbyszewski (scenariusz) & Jesse Bochco (reżyseria). (30 września 2014). „Nadmiar obowiązków”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 2. Odcinek 2.
  6. Monica Owusu-Breen (scenariusz) & Bobby Roth (reżyseria). (7 października 2014). „Nawiązywanie przyjaźni i wpływanie na ludzi”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 2. Odcinek 3.