FANDOM

Stub Ten artykuł jest aktualnie edytowany przez użytkownika WindMarine12.
Aby zapobiec konfliktom edycji, poczekaj, aż ten szablon zniknie ze strony. Dopuszcza się edycję drobnych błędów interpunkcyjnych i ortograficznych.
  • W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub użytkownikiem WindMarine12.
  • Na tej stonie nie dokonano edycji od 3156 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika WindMarine12 po dokonaniu zmian.

Kampania Granta Warda – próba odbudowania terrorystycznej organizacji HYDRY podjęta przez byłego członka T.A.R.C.Z.Y. Granta Warda.

Kontekst

Po klęsce frakcji Daniela Whitehilla i Wolfganga Von Struckera spowodowanej przez T.A.R.C.Z.Ę. i Avengersów, HYDRA doznała poważnych strat. Strucker i jego zastępca doktor List byli jednymi z ostatnich liderów terrorystycznej organizacji, a większa część ich wyposażenia i uzbrojenia było albo zabrana, albo wykorzystana przez Utrona w trakcie jego konfliktu z Avengersami.

Tylko kilka rozproszonych po świecie odłamów HYDRY pozostało w pełni funkcjonalnych. Podczas wojny przeciwko Nieludziom, były agent T.A.R.C.Z.Y. Grant Ward próbował pomóc Karze Palamas zemścić się na Bobbi Morse, jednak cały spisek skończył się, kiedy Ward przypadkowo zabił Karę. Jakiś czas później, agent nawiązał kontakt z niewielką frakcją HYDRY i rozkazał jej członkom odnaleźć pozostałych przywódców organizacji. Gdy nie udało im się znaleźć nazwisk liderów, Ward mianował się ich nowym przywódcą, a jego głównym zamiarem stała się odbudowa HYDRY i zniszczenie T.A.R.C.Z.Y.[1]

Przebieg

Nowi rekruci

Ward's HYDRA Team

Żołnierze nowej frakcji Warda

Nazywając siebie „dyrektorem” HYDRY, Grant Ward czuł, że HYDRA marnowała nadarzające się okazje i przepełniona była członkami, którzy bardziej dbali o własne dobra, niż o rozwój organizacji. Jego zastępca, Kebo, dostał rozkaz znalezienia nowych członków[2], którzy musieliby udowodnić swoją wartość poprzez walkę w klubach założonych przez niego. Aby zostać członkiem nowej HYDRY, kandydat musiał zabić przeciwnika w bitwie.[3] Ponadto Ward chciał upewnić się, że jego nowi pracownicy nie będą bali się o obrażenia fizyczne własnego ciała i będą w stanie stawić czoła potencjalnym zagrożeniom. Przez sześć miesięcy Kebo werbował nowych członków. Pewnego dnia Ward zebrał wszystkich wspólników, gdy postanowił porwać Carmine'a - byłego rekruta starego reżimu - w celu uzyskania informacji o położeniu Wernera Von Struckera.[2]

Porwanie Wernera Von Struckera

Wkrótce.

Ataki T.A.R.C.Z.Y.

Wkrótce.

Nowy sojusz

Wkrótce.

Zabójstwo Rosalind Price

Wkrótce.

Bitwa na Maveth

Wkrótce.

Następstwa

Wkrótce.

Przypisy

  1. Jed Whedon, Maurissa Tancharoen (scenariusz) & Billy Gierhart (reżyseria). (12 maja 2015). „S.O.S.: część 2”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 2. Odcinek 22.
  2. 2,0 2,1 DJ Doyle (scenariusz) & Kevin Tancharoen (reżyseria). (6 października 2015). „Cel w maszynie”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 3. Odcinek 2.
  3. Monica Owusu-Breen (scenariusz) & Garry A. Brown (reżyseria). (13 października 2015). „Poszukiwany (Nie)człowiek”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 3. Odcinek 3.