FANDOM

Howard Anthony Walter Stark – wynalazca, inżynier, biznesmen i założyciel Stark Industries. Podczas II wojny światowej pracował nad licznymi projektami rządowymi, takimi jak projekt „Odrodzenie”, a także pomagał Naukowym Rezerwom Strategicznym w walce przeciwko HYDRZE.

Rok po zakończeniu wojny, Howard został oskarżony o nielegalną dystrybucję swoich wynalazków wrogom Stanów Zjednoczonych. Mężczyzna poprosił swoją przyjaciółkę z czasów wojny, Peggy Carter, aby znalazła dowody jego niewinności. Okazało się, że Stark został wrobiony przez sowiecką organizację Leviatan, która kradła jego wynalazki. Ostatecznie dzięki Peggy i swojemu lokajowi, Edwinowi Jarvisowi, imię Starka została oczyszczone z zarzutów. Później założył firmę produkcyjną Stark Pictures i asystował Carter w badaniu tajemniczej substancji znanej jako „Materia Zero”.

Jakiś czas później ożenił się z kobietą o imieniu Maria i wspólnie mieli syna Tony'ego. Wspólnie z Peggy założył nową organizację pokojową - Tajną Agencję Rozwoju Cybernetycznych Zastosowań Antyterrorystycznych, lepiej znaną pod akronimem T.A.R.C.Z.A. Stark wraz z małżonką zginął w wypadku samochodowym zaaranżowanym przez HYDRĘ, która chciała zdobyć odtworzone przez naukowca serum Super Żołnierza.

Biografia

Wczesne życie

Wkrótce.

II wojna światowa

Wkrótce.

Życie po wojnie

Wkrótce.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

  • Inteligencja - Wkrótce.
  • Ekspert inżynierii - Wkrótce.
  • Ekspert naukowy - Wkrótce.
  • Umiejętności biznesowe - Wkrótce.
  • Umiejętności pilotażu - Wkrótce.
  • Wielojęzyczność - Stark był w stanie mówić płynnie po angielsku, łacinie, hiszpańsku, francusku, japońsku i koreańsku.[1]

Wyposażenie

Bronie

  • Wkrótce - Wkrótce.

Inne wyposażenie

  • Wkrótce - Wkrótce.

Wynalazki Howarda Starka

Relacje

Wkrótce.

Występy

Wkrótce.

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Przypisy

Linki zewnętrzne

Zobacz też

ve AGENTKA CARTER
Howard S1
Howard Stark