FANDOM

Elizabeth Henstridgeangielska aktorka filmowa oraz telewizyjna, która wciela się w Jemmę Simmons, L.M.D. Jemmy Simmons oraz iluzję L.M.D. Jemmy Simmons z wymiaru strachu w serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.” i miniserialu internetowym „Agenci T.A.R.C.Z.Y.: Slingshot” oraz siebie samą w odcinku „Security Alert” w serialu internetowym „Agents of S.H.I.E.L.D.: Double Agent”.

Biografia

Elizabeth Henstridge urodziła się 11 września 1987 roku w Sheffield w Anglii. Uczęszczała do Meadowhead School, a następnie do King Edward VII School przed ukończeniem Uniwersytetu Birmingham. Ukończyła magisterskie studia aktorskie w East 15 Acting School i później przeprowadziła się do Los Angeles.

Na dużym ekranie zadebiutowała w krótkim filmie pod tytułem „Easy Under the Apple Bough” z 2010 roku, a następnie zagrała miedzy innymi w serialu „Shelter” czy w filmach „The Thompsons”, „Gangs of Tooting Broadway”, a także „Motywacja”. Wystąpiła również w brytyjskiej operze mydlanej „Życie w Hollyoaks” z 2011 roku.

W 2012 roku, Elizabeth została obsadzona w roli Jemmy Simmons w serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.” opartym na komiksach Marvela, który przyniósł jej większą popularność.

Role

Agenci T.A.R.C.Z.Y.

Agenci T.A.R.C.Z.Y.: Slingshot

Agents of S.H.I.E.L.D.: Double Agent

Nagrody i nominacje

Ciekawostki

Linki zewnętrzne