FANDOM

Elena „Yo-Yo” Rodriguezkolumbijska kobieta, która przeszła proces terrigenezy w trakcie epidemii Nieludzi. Wierząc, iż jej nowe zdolności są darem od Boga, Elena zaczęła wykorzystywać je, żeby walczyć ze skorumpowanymi elementami kolumbijskiego systemu politycznego, w tym z policją.

Elena wdała się w krótki konflikt z T.A.R.C.Z.Ą., jednak gdy dostrzegli, że kobieta wykorzystuje swoje moce w dobrym celu, zwerbowali ją do drużyny Tajnych Wojowników. Chcąc jak najlepiej wykorzystać zdobyte zdolności, wspomagała organizację w walce ze starożytnym Nieczłowiekiem Hive'em. W trakcie jednej z bitew, Elena została niebezpiecznie postrzelona, gdy chciała ocalić Macka przed atakującymi Prymitywami, jednakże jej stan został unormowany.

Biografia

Wczesne życie

Elena Rodriguez była młodą kobietą żyjącą w Bogocie wraz ze swoim kuzynem Francisco. Podjęła się klerykalnej pracy w muzeum, a wieczorami zaczęła prowadzić zajęcia z rysunku.

W trakcie epidemii Nieludzi, Elena przeszła przez proces terrigenezy, gdy spożyła rosół z ryb, które skażone zostały mgłą Terrigenu. Kobieta zyskała zdolność do podróżowania w nadludzkich prędkościach, jednak tylko w czasie jednego uderzenia serca, po czym wracała do miejsca, w którym zaczęła bieg. Ze względu na swoją głęboką wiarę, Rodriguez doszła do wniosku, że jej moce były darem od Boga, dzięki którym mogła ocalić swoich bliskich i zatrzymać korupcję w mieście.[1]

Kradzieże broni

Chcąc wykorzystać swoje umiejętności w dobrym celu, Elena postanowiła powstrzymać rozprzestrzenianie się korupcji w szeregach Krajowej Policji Kolumbii. Zaczęła wykradać bronie funkcjonariuszom, by później wraz z Francisco wyrzucać je do rzeki, tak żeby nikt już ich nie użył. Pewnego wieczoru, gdy ekipa pułkownika Victora Ramona transportowała skład broni przez ulice miasta, Elena użyła swojej nadludzkiej szybkości i ukradła cały ładunek policjantom, zanim mogli ją zatrzymać. Następnie zaniosła skradzione bronie do kuzyna, który ukrył je w ich mieszkaniu, po czym pozbył się ich.[1]

Konfrontacja z T.A.R.C.Z.Ą.

Wkrótce.

Przesłuchanie

Wkrótce.

Atak na posterunek policji

Wkrótce.

Tajni Wojownicy

Wkrótce.

Podejrzani

Wkrótce.

Powrót do T.A.R.C.Z.Y.

Wkrótce.

Pułapka na Hive'a

Wkrótce.

Atak Prymitywów

Wkrótce.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Moce

Elena jest Nieczłowiekiem i osiągnęła swój genetyczny potencjał po przejściu przez proces terrigenezy, który obdarował ją nadzwyczajnymi umiejętnościami.

BB Yo-Yo's powers

Elena biegnie z nadludzką szybkością

  • Nadludzka szybkość - Rodriguez zyskała umiejętność biegania i poruszania się z prędkością co najmniej 180 metrów na sekundę. Kiedy porusza się jest praktycznie niewidoczna dla ludzkiego oka, a jedyne, co po sobie pozostawia to rozmyty ślad w powietrzu. Jej super szybkość trwa dokładnie tyle samo czasu, co jedno uderzenie jej serca, po czym wraca do położenia startowego. Powróciła do swojej startowej pozycji, nawet gdy Lucio sparaliżował ją swoim wzrokiem, co oznacza, że robi to niezależnie od stanu w jakim się znajduje. Elena nie może zostać zauważona na kamerach bezpieczeństwa, a jedyne, co widoczne jest na ekranie to niewielkie usterki obrazu. Mimo nadludzkiej szybkości, kobieta nie jest wystarczająco szybka, by złapać wystrzelone pociski, a gdy próbowała to zrobić, żeby obronić Macka, została postrzelona przez Prymitywy.
    • Zwiększony metabolizm - Wraz z super szybkością, Elena posiada zwiększoną przemianę materii, co sprawia, że krwawi szybciej niż przeciętny człowiek. Kiedy Yo-Yo została postrzelona, zaczęła się wykrwawiać w zastraszającym tempie, dopóki Mack nie przyżegł jej rany, by powstrzymać nadmierne krwawienie.
    • Zwiększona percepcja - Wkrótce.

Zdolności

  • Wielojęzyczność - Elena potrafi mówić płynnie w swoim ojczystym języku hiszpańskim, a także po angielsku w stopniu początkującym, chociaż wciąż z silnym akcentem.

Wyposażenie

Bronie

Inne wyposażenie

Relacje

Rodzina

Sprzymierzeńcy

Wrogowie

Występy

Agenci T.A.R.C.Z.Y.

Sezon 3

Sezon 4

Agenci T.A.R.C.Z.Y.: Slingshot

Sezon 1

Ciekawostki

Przypisy

Linki zewnętrzne

Zobacz też

ve AGENCI T.A.R.C.Z.Y.
Yo-Yo AoS5
Elena Rodriguez