FANDOM

Edwin Jarvis – lokaj i zaufany sojusznik Howarda Starka, który pomagał Peggy Carter w misji oczyszczenia imienia swojego pana, gdy Johann Fennhoff próbował wrobić go w zdradę kraju. Na skutek tego incydentu, Jarvis stał się żądny przygód, dlatego ponownie towarzyszył agentce Carter w misji powstrzymania Whitney Frost i rozwiązania sprawy tajemniczej Rady Dziewięciu oraz Materii Zero.

Gdy jego ukochana żona Ana została poważnie ranna, Edwin został zmuszony do przewartościowania swojej przyszłości. Gdy zagrożenie spowodowane przez Whitney Frost zostało zażegnane, Jarvis postanowił zostawić życie awanturnika i kontynuować spokojne życie u boku żony jako lokaj rodziny Starków.

Biografia

Wczesne życie

Wkrótce.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Zdolności

  • Umiejętności inżynieryjne - Wkrótce.
  • Umiejętności lekarskie - Wkrótce.
  • Umiejętności pilotażu - Wkrótce.
  • Umiejętności strzeleckie - Wkrótce.
  • Umiejętności bojowe - Wkrótce.
  • Umiejętności szermiercze - Wkrótce.

Wyposażenie

Bronie

Inne wyposażenie

Relacje

Rodzina

Sprzymierzeńcy

Wrogowie

Występy

Wkrótce.

Ciekawostki

  • W komiksach Marvela, Edwin Jarvis jest lokajem Tony'ego Starka, a gdy ten dołączył do Avengers, stał się również lokajem całej grupy bohaterów.
  • Jarvis w 1/16 jest Turkiem.
  • Jarvis potrafi przekonująco udawać amerykański akcent.[1]
  • Gdy Jarvis kłamie, pociera swoje ucho.
  • Jarvis powiedział Peggy Carter, że nie chce być „bezcielesnym głosem” do końca swojego życia. Jest to nawiązanie do byłego sztucznego asystenta Tony'ego Starka, J.A.R.V.I.S.-a, który został nazwany po Edwinie.
  • Jarvis nie wierzy w horoskopy.

Przypisy

  1. Andi Bushell (scenariusz) & Scott Winant (reżyseria). (23 stycznia 2015). „Czas i przypływ”. Agentka Carter. Sezon 1. Odcinek 3.

Linki zewnętrzne

Zobacz też

ve AGENTKA CARTER
Jarvis S2
Edwin Jarvis