FANDOM

Kobieta znana jako Dorothy „Dottie” Underwoodsowiecka zabójczyni, wytrenowana w ośrodku Czerwony Pokój. Jako pracownica sowieckiej agencji szpiegowskiej Leviatan, brała udział w spisku Johanna Fennhoffa wobec amerykańskiego przemysłowca i wynalazcy Howarda Starka. Przyjęła tożsamość dziewczyny z małego miasteczka w stanie Iowa i przeniknęła do hotelu Griffith w Nowym Jorku. Wspierając Fennhoffa, weszła w konflikt z Peggy Carter – agentką N.R.S. Kiedy Fennhoff próbował zabić całą populację Nowego Jorku w trakcie Dnia Zwycięstwa, Dottie została ranna, ale udało jej się zbiec przed aresztowaniem. Po porażce misji, kobieta postanowiła zostać w Stanach Zjednoczonych i została najemnikiem.

Rok później ktoś wynajął ją, by obrabowała bank używany przez tajemniczą Radę Dziewięciu, jednak została powstrzymana i złapana przez agentkę Carter. Zanim mogła zostać właściwie przesłuchana, FBI zabrało ją z aresztu Naukowych Rezerw i przeniosło do więzienia federalnego. Jednakże Underwood została uwolniona przez Peggy, która chciała, żeby zabójczyni pomogła jej zwalczyć Radę Dziewięciu i Whitney Frost.

Biografia

Wczesne życie

Dottie

Dottie trenowana w Czerwonym Pokoju

Underwood była częścią rosyjskiego programu, który miał na celu mobilizację i wyszkolenie młodych kobiet w celu stworzenia drużyny elitarnych morderczyń. Oprócz zdolności walki wręcz i umiejętności taktycznych, rozwinęła pewne zwyczaje, którym wierna była również w dorosłym życiu, między innymi przykuwanie się kajdankami do łóżka przed snem lub dzielenie się chlebem z innymi. Nauczyła się wyjątkowej dyscypliny i zdolności, które sprawiły, że stała się bardzo skutecznym zabójcą.

Anya

Underwood zabija przyjaciółkę, Anyę

W 1937 roku, Dottie udało się nawiązać przyjaźń z inną dziewczynką, biorącą udział w programie, Anyą. Razem oglądały amerykańskie filmy propagandowe, uczyły się języka angielskiego, kradły i dzieliły się chlebem, pozornie ciesząc się swoim towarzystwem. Pewnego dnia podczas ćwiczeń przyszło im wspólnie walczyć, a sympatia zniknęła, ustępując miejsca pragnieniu morderstwa. Underwood udało się zdobyć przewagę i zablokować przeciwniczkę. Za zgodą nauczycielki, Dottie skręciła kark przyjaciółki, zabijając ją na miejscu.[1]

II wojna światowa

Wkrótce.

Mieszkanie w hotelu Griffith

Wkrótce.

Zdobycie pistoletu automatycznego

Wkrótce.

Badanie pokoju Peggy

Wkrótce.

Cel: Peggy Carter

Wkrótce.

Kampania Johanna Fennhoffa

Wkrótce.

Maskara w Cinema Theater

Wkrótce.

Porwanie Howarda Starka

Wkrótce.

Najazd na magazyn Howarda Starka

Wkrótce.

Schwytanie

Wkrótce.

Napad na bank

Wkrótce.

Przesłuchanie

Wkrótce.

Ucieczka z więzienia

Wkrótce.

Śledzenie Whitney Frost

Wkrótce.

Tortury

Wkrótce.

Ucieczka

Wkrótce.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

  • Skrytobójstwo – Wkrótce.
  • Umiejętności akrobatyczne – Wkrótce.
  • Umiejętności bojowe – Wkrótce.
  • Szpiegostwo – Wkrótce.
  • Umiejętności taktyczne – Wkrótce.
  • Umiejętności strzeleckie – Wkrótce.

Wyposażenie

Bronie

Inne wyposażenie

Relacje

Sprzymierzeńcy

Wrogowie

Występy

Agentka Carter

Sezon 1

Sezon 2

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Jose Molina (scenariusz) & Peter Leto (reżyseria). (3 lutego 2015). „Żelazny sufit”. Agentka Carter. Sezon 1. Odcinek 5.

Linki zewnętrzne

Zobacz też

ve AGENTKA CARTER
Dottie S2.2
Dottie Underwood