FANDOM

Notepad Ta strona opisuje treści ukazane w nadchodzących produkcjach franczyzy Marvel Cinematic Universe, dlatego jej treść może ulec zmianie. Dodatkowe informacje będą dodawane w miarę, gdy będzie to możliwe.
Disambig Tytuł tej strony odnosi się do większej ilości haseł! Zobacz artykuł ujednoznaczniający dotyczący artykułów o tej samej nazwie – „Damage Control”.
Damage Control” – planowany amerykański serial telewizyjny produkowany przez sieć telewizyjną ABC Studios. Fabuła serialu została stworzona na podstawie komiksów wydawanych przez Marvel Comics i opowiada o przygodach ekipy sprzątającej po walkach superbohaterów znanej jako Damage Control. Seria należy do franczyzy Marvel Cinematic Universe.

Fabuła

Damage Control to ekipa sprzątająca, która specjalizuje się w radzeniu sobie z katastrofalnymi następstwami superbohaterskich konfliktów. To oni oddają z powrotem zagubione miotacze ich prawowitym właścicielom, pomagają zmienić miejsce ślubu, które wyparowało w trakcie walki herosów, a także pomagają odnaleźć zagubioną afrykańską papugę, która została przekształcona w skałę lub maź. Czasami najważniejsi superbohaterowie to ci za kulisami – i to ich śladem podążać będzie „Damage Control”.[1]

Obsada

Produkcja

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Przypisy

Zobacz też

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Damage Control (serial)