FANDOM

Chloe Bennetamerykańska aktorka filmowa oraz telewizyjna, która wciela się w Daisy Johnson, znaną pod pseudonimem Quake, Agentkę 33, która zamaskowana wykorzystywała twarz Daisy i L.M.D. Daisy Johnson w serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.” i miniserialu internetowym „Agenci T.A.R.C.Z.Y.: Slingshot” oraz siebie samą w odcinku „Post Heist” w serialu internetowym „Agents of S.H.I.E.L.D.: Double Agent”.

Biografia

Chloe Bennet urodziła się 18 kwietnia 1992 roku w Chicago w stanie Illinois jako Chloe Wang. Uczęszczała do St. Ignatius College Prep, a w wieku 15 lat przeniosła się do Chin, gdzie rozwijała karierę muzyczną jako Wāng Kěyíng (汪可盈).

Gdy wróciła do Stanów Zjednoczonych zadebiutowała na ekranie jako prowadząca muzycznego show „The Nightlife”. Po zmianie nazwiska, Bennet zaczęła realizować swoją aktorską karierę i wystąpiła w serialu „Nashville” w roli pobocznej.

W grudniu 2012 roku, Chloe została obsadzona w roli Skye/Daisy Johnson w serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.” opartym na komiksach Marvela, który przyniósł jej większą popularność. Później wcieliła się także w Agentkę 33, która zamaskowana wykorzystywała twarz Daisy oraz L.M.D. Daisy Johnson.

Role

Agenci T.A.R.C.Z.Y.

Agenci T.A.R.C.Z.Y.: Slingshot

Agents of S.H.I.E.L.D.: Double Agent

Nagrody i nominacje

  • W 2015 roku, Chloe była nominowana do nagrody Kids' Choice w kategorii ulubiona aktorka telewizyjna za występ w serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.”.
  • W 2016 roku, Chloe była nominowana do nagrody Kids' Choice w kategorii ulubiona aktorka telewizyjna występująca w programie familijnym za występ w serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.”.

Ciekawostki

Linki zewnętrzne