FANDOM

Jestem patriotą i chętnie pomogę, ale nasza firma prowadzi tajne projekty rządowe. Jeśli uzyska pani nakaz, sam panią oprowadzę. A tymczasem, idę po wygraną.

—Calvin Chadwick, „Dama w jeziorze

Calvin Chadwick – wpływowy biznesmen i kandydat do Senatu Stanów Zjednoczonych, który zrobiłby wszystko, by dostać się na szczyt. Był mężem sławnej aktorki Whitney Frost.

Próbował wspierać i chronić swoją żonę, kiedy została zarażona Materią Zero, ale wkrótce zaczął bać się o swoje bezpieczeństwo, gdy Whitney wystąpiła przeciwko Radzie Dziewięciu i ponownie nawiązała kontakt z liderem Maggii Josephem Manfredim. Gdy próbował zdradzić żonę, przekazując ją Radzie, Frost użyła swoich mocy i zabiła Chadwicka.

Biografia

Isodyne Energy

Calvin Chadwick, bogaty przemysłowiec i biznesmen, był właścicielem Isodyne Energy[1] – firmy, która istniała od czasów II wojny światowej. Podczas wojny Agnes Cully nadała instytucji większego rozgłosu poprzez jej wynalazki[2].

Katastrofalny romans

Chociaż ożenił się z Whitney Frost, Chadwick wdał się w romans z Jane Scott, pracownicą zajmującą się akceleratorem cząstek w Isodyne Energy[1]. Kobieta weszła w kontakt z Materią Zero, nietypową substancją, którą Isodyne zyskało po teście bomby atomowej na pustyni[3]. Eksperymenty z substancją zakończyły się zamrożeniem Jane. Jako że Chadwick ubiegał się o stanowisko w Senacie, nie chciał, by prawda o romansie i śmierci kochanki wyszła na jaw i zrujnowała jego kampanię, dlatego Calvin wynajął Andrew Henry'ego, żeby pozbyć się ciała[1].

Podejrzany

Wkrótce.

Zdradzony przez Radę

Wkrótce.

Ukrywanie prawdy

Wkrótce.

Prasa i sesje zdjęciowe

Wkrótce.

Szokujące objawienie

Wkrótce.

Przerażające eksperymenty

Wkrótce.

Układ z mafią

Wkrótce.

Poszukiwania bomby

Wkrótce.

Niebezpieczna zdrada

Wkrótce.

Konsekwencje

Wkrótce.

Osobowość

Nawet nie chodzi o bezpieczeństwo. Komunizm to problem moralny. Zagraża naszym ideałom.

—Calvin Chadwick, „Dusza towarzystwa

Podobnie jak wielu prominentnych biznesmenów i polityków z czasów powojennych, Calvin był zagorzałym antykomunistą, który wierzył, że Związek Radziecki i komunizm były zagrożeniem dla Stanów Zjednoczonych.

Mimo że ubiegał się o miejsce w Kongresie i aspirował na stanowisko prezydenta USA, Chadwickowi daleko było do miana przywódcy. Bardzo szybko wykonywał nadawane rozkazy i widocznie wykazywał strach wobec Rady Dziewięciu, a później także swojej żony. Calvin zawsze pracował w cieniu, skąd potajemnie wypełniał swoje zachcianki i pragnienia, czego dowodem jest jego skryty romans z Jane Scott. Jego dyskretne usposobienie widoczne było także, gdy czekał aż Whitney zaśnie, by zdradzić ją i umówić spotkanie z Radą w sprawie jej mocy[4].

Relacje

Rodzina

Sprzymierzeńcy

Wrogowie

Występy

Agentka Carter

Sezon 2

Ciekawostki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Brant Englestein (scenariusz) & Lawrence Trilling (reżyseria). (19 stycznia 2016). „Dama w jeziorze”. Agentka Carter. Sezon 2. Odcinek 1.
  2. Jose Molina (scenariusz) & David Platt (reżyseria). (26 stycznia 2016). „Lepsze anioły”. Agentka Carter. Sezon 2. Odcinek 3.
  3. Eric Pearson (scenariusz) & Lindsey Allen (reżyseria). (19 stycznia 2016). „Widok w ciemności”. Agentka Carter. Sezon 2. Odcinek 2.
  4. Lindsey Allen (scenariusz) & Craig Zisk (reżyseria). (9 lutego 2016). „Atomowa robota”. Agentka Carter. Sezon 2. Odcinek 5.

Linki zewnętrzne

Zobacz też

ve AGENTKA CARTER
Calvin Chadwick
Calvin Chadwick