FANDOM

Barbara „Bobbi” Morse – jedna z najzdolniejszych agentek T.A.R.C.Z.Y. Podczas powstania HYDRY brała udział w bitwie na Iliadzie, po której dołączyła do odłamu T.A.R.C.Z.Y. dowodzonego przez Roberta Gonzalesa. Gdy pojawiła się inna frakcja agencji, prowadzona przez Phila Coulsona, Bobbi została przydzielona do misji zinfiltrowania jej. Zlecono jej dostanie się pod przykrywką w szeregi HYDRY i działanie jako szef ochrony wraz z Sunilem Bakshim, jednak została zdemaskowana podczas misji ratunkowej Jemmy Simmons, która również potajemnie pracowała w HYDRZE.

Po powrocie do T.A.R.C.Z.Y., Bobbi kontynuowała swoją pierwotną misję. Lojalna tylko Gonzalesowi, zleciła drużynie atak na siedzibę frakcji Coulsona, która zapoczątkowała otwartą wojnę między dwoma odłamami organizacji. Jednak, gdy oba ugrupowania odłożyły na bok dzielące ich różnice w celu wspólnej walki z HYDRĄ, Morse przyjęła stanowisko w radzie doradców Coulsona, który zyskał miano dyrektora zjednoczonej agencji. Gdy na horyzoncie pojawiło się nowe zagrożenie w postaci Nieludzi, Bobbi została porwana i torturowana przez parę byłych agentów - Granta Warda oraz Karę Palamas. Po długich i brutalnych torturach, została ostatecznie uratowana przez swojego byłego męża Lance'a Huntera, jednak aby chronić go przed postrzałem, sama przyjęła na siebie wystrzelony pocisk i została ciężko ranna.

Zaczęła uczęszczać na rehabilitację, jednak pragnęła w końcu wrócić do akcji w terenie. W międzyczasie pracowała w laboratorium T.A.R.C.Z.Y. i kryła Fitza, który nieustannie poszukiwał sposobu na sprowadzenie z powrotem na Ziemię wchłoniętej przez Monolit Jemmy. Po nieudanej misji Huntera i May, mającej na celu zabicie Warda, Melinda zwerbowała ją do swojej własnej misji, przywracając agentce Morse status aktywnej agentki. Po niefortunnej misji w Rosji, wspólnie z Hunterem musiała zrzec się przynależności do T.A.R.C.Z.Y., aby utrzymać istnienie agencji w tajemnicy.

Biografia

Wczesne życie i kariera

Poznałem ją w wiosenną noc. Stała na brzegu morza, a księżyc oświetlał jej twarz. Wyglądała jak jakaś bogini. Oczywiście to był podstęp.

Lance Hunter, „Twarzą w twarz z wrogiem

Morse uczęszczała do Akademii Operacyjnej T.A.R.C.Z.Y. i była jedną z najlepszych agentek szkolonych w ośrodku. Została dostrzeżona przez Melindę May, która była pod wrażeniem jej umiejętności.[1] Będąc już pełnoprawną agentką T.A.R.C.Z.Y., agentka Morse zaprzyjaźniła się z agentką Isabelle Hartley i jej siostrą Jane i poznała Alphonso Mackenzie'ego. W trakcie pełnienia służby agenta, Bobbi przydzielona została do wspólnej misji w Dubaju wraz z Mackiem i Lance'em Hunterem.[2] W końcu poślubiła Huntera, którego poznała z siostrami Hartley.[3] Jako że była na misji, po ślubie musiała wrócić do Johannesburga.[4]

Insurekcja HYDRY

Bitwa na Iliadzie

Bobbi-Morse-Flashback-Mission-Aiming.jpg

Bobbi walczy z HYDRĄ na pokładzie Iliady

W trakcie insurekcji HYDRY, T.A.R.C.Z.A. poniosła ogromne straty z rąk HYDRY. Nick Fury przydzielił Bobbi do tajnej misji, mającej na celu rozpoczęcie protokołu ASTA06 na pokładzie lotniskowca Iliada. Protokół ten zakładał wysadzenie statku, aby ładunek znajdujący się na pokładzie, którym był Monolit, nie został skradziony. W trakcie bitwy o okręt, Morse dowiedziała się, że grupa agentów T.A.R.C.Z.Y., w tym Alphonso Mackenzie, została schwytana przez oddział HYDRY. Kobieta zdezorientowała wrogów, rzucając swoim telefonem na środek pokoju, po czym wpadła do pomieszczenia i zastrzeliła przeciwników, przy pomocy Isabellle Hartley, która rzuciła nożem w dowodzącego agenta.

Razem z Mackenzie'em i Hartley, Bobbi udała się na poszukiwania dowódcy statku, Roberta Gonzalesa, którego znaleźli rannego w sali konferencyjnej po tym jak został prawie zabity przez HYDRĘ. Morse poprosiła Isabelle, żeby wzięła prezent dla Huntera, w razie gdyby nie przeżyła misji. Gdy agentom udało się opatrzyć ranę na nodze Gonzalesa, Bobbi wyjawiła, że wypełniała tajną misję Fury'ego zmierzającą do wysadzenia Iliady i zapewnieniu, że HYDRA nie zdobędzie niebezpiecznego ładunku statku. Mack protestował i nie zgadzał się z obowiązkiem postawionym przed Bobbi, ale Gonzales wydał nowe rozkazy, wedle których wspólnie z innymi agentami pomoże jej dopełnić misję.

Last stand

Morse, Mackenzie, Hartley i Gonzales odpierają atak HYDRY

Po przybyciu do pokoju kontrolnego, Bobbi stanęła w obliczu wyboru zniszczenia statku i spowodowaniu śmierci wielu agentów HYDRY, a także wszystkich niewinnych agentów T.A.R.C.Z.Y. obecnych na pokładzie. Od podjęcia zgubnej decyzji próbował odwieźć ją Mack, jednak Gonzales stale przypominał jej, że sam Fury rozkazał jej wysadzenie okrętu w powietrze. Morse porzuciła rozkazy wydane przez Nicka Fury'ego i zdecydowała zwalczyć wrogie oddziały żołnierzy na pokładzie. Wspólnie z Mackiem, Gonzalesem i Hartley udało im się odbić Iliadę i pokonać HYDRĘ.[5]

T.A.R.C.Z.A. Gonzalesa

Po bitwie, agentka Morse dołączyła do zreorganizowanej frakcji T.A.R.C.Z.Y. dowodzonej przez Gonzalesa. Organizacja odkryła, że istnieje także inny odłam agencji na czele z Philem Coulsonem. Bobbi i Mack zostali przydzieleni przez Gonzalesa do misji zinfiltrowania grupy Coulsona i odzyskania cennego Przybornika.[6]

T.A.R.C.Z.A. Coulsona

Bobbi została przydzielona przez dyrektora Coulsona do pracowania pod przykrywką w szeregach HYDRY oraz pilnowania tajnej agentki Jemmy Simmons, która także działała po kryjomu po stronie wroga. Morse szybko zdobyła stanowisko szefa ochrony w laboratoriach HYDRY, jednak posiadała jedynie dostęp do zabezpieczeń, a nie projektów i badań. W ramach przykrywki przefarbowała swoje włosy z blondu na brąz.[7] Aby zdobyć zaufanie przełożonych w HYDRZE, Bobbi wydała lokację kryjówki T.A.R.C.Z.Y., nie wiedząc, że przebywała w niej Agentka 33.[8]

Dyrektor bezpieczeństwa HYDRY

Wkrótce.

Infiltracja rezydencji Toshiro Moriego

Wkrótce.

Atak na kryjówkę T.A.R.C.Z.Y. w Belgii

Wkrótce.

Pościg za Grantem Wardem

Wkrótce.

Przesłuchiwanie Sunila Bakshi

Wkrótce.

Znalezienie Miasta Kree

Wkrótce.

Bitwa o Miasto Kree

Wkrótce.

Sprzeczka

Wkrótce.

Wybór misji

Wkrótce.

Praca w terenie z Coulsonem

Wkrótce.

Wojna domowa T.A.R.C.Z.Y.

Raport do Gonzalesa

Wkrótce.

Zdobycie Przybornika

Wkrótce.

Wątpliwości

Wkrótce.

Odnalezienie Coulsona

Wkrótce.

Odbudowanie zaufania

Wkrótce.

Nieludzkie zagrożenie

Wkrótce.

Porwanie

Wkrótce.

Tortury

Wkrótce.

Poświęcenie się

Wkrótce.

Trudna decyzja

Wkrótce.

Rehabilitacja

Wkrótce.

Krycie Fitza

Wkrótce.

Ratunek Simmons

Wkrótce.

Prośba Jemmy

Wkrótce.

Ukryte tajemnice

Wkrótce.

Powrót do służby

Wkrótce.

Niezdecydowanie

Wkrótce.

Pojedynek w Lizbonie

Wkrótce.

Porzucenie zemsty

Wkrótce.

Operacja Reflektor

Wkrótce.

Ujawnienie HYDRY

Wkrótce.

Spotkanie z Thomasem Wardem

Wkrótce.

Atak na zamek HYDRY

Wkrótce.

Konflikt w Kolumbii

Elena Rodriguez

Wkrótce.

Aresztowanie

Wkrótce.

Ratunek

Wkrótce.

Infiltracja tajwańskiego sympozjum

Wkrótce.

Misja w Syberii

Wkrótce.

Szpiegowskie pożegnanie

Wkrótce.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

  • Szpiegostwo - Wkrótce.
  • Umiejętności bojowe - Wkrótce.
  • Umiejętności akrobatyczne - Wkrótce.
  • Umiejętności strzeleckie - Wkrótce.
  • Umiejętności śledcze - Wkrótce.
  • Umiejętności pilotażu - Wkrótce.
  • Wielojęzyczność - Wkrótce.

Wyposażenie

Bronie

Inne wyposażenie

Relacje

Sprzymierzeńcy

  • Wkrótce.

Wrogowie

  • Wkrótce.

Występy

Wkrótce.

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Przypisy

  1. Drew Z. Greenberg (scenariusz) & Dwight Little (reżyseria). (3 listopada 2015). „Ukryty pośród nas...”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 3. Odcinek 6.
  2. Monica Owusu-Breen (scenariusz) & Kevin Tancharoen (reżyseria). (17 marca 2015). „Jedno z nas”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 2. Odcinek 13.
  3. Paul Zbyszewski (scenariusz) & Jesse Bochco (reżyseria). (30 września 2014). „Nadmiar obowiązków”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 2. Odcinek 2.
  4. Paul Zbyszewski (scenariusz) & Michael Zinberg (reżyseria). (22 marca 2016). „Złośliwa riposta”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 3. Odcinek 13.
  5. Lauren LeFranc, Rafe Judkins (scenariusz) & David Solomon (reżyseria). (31 marca 2015). „Zamknięte drzwi”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 2. Odcinek 15.
  6. Brent Fletcher (scenariusz) & Jesse Bochco (reżyseria). (24 marca 2015). „Miłość w czasach HYDRY”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 2. Odcinek 14.
  7. Brent Fletcher (scenariusz) & Holly Dale (reżyseria). (21 października 2014). „Wrogie terytorium”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 2. Odcinek 5.
  8. Jeffrey Bell (scenariusz) & Vincent Misiano (reżyseria). (12 maja 2015). „S.O.S.: część 1”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 2. Odcinek 21.

Linki zewnętrzne

Zobacz też

ve AGENCI T.A.R.C.Z.Y.
Bobbi S3
Bobbi Morse