FANDOM

Androvich – wysoki rangą oficer Rosyjskich Sił Zbrojnych i członek rosyjskiego rządu. Gdy przeszedł przez terrigenezę, stał się pierwszym nieczłowiekiem piastującym tak wysokie stanowisko i zyskał zdolność do kontrolowania ucieleśnionej formy mrocznej siły.

Został zaangażowany w spisek zaplanowany przez HYDRĘ, mający na celu zamordowanie premiera Rosji Dimitriego Olshenko, jednak w trakcie wykonywania zadania został zastrzelony przez Bobbi Morse, agentkę T.A.R.C.Z.Y.

Biografia

Wczesne życie

Aos313 1111

Plik Androvicha w archiwum T.A.R.C.Z.Y.

Niegdyś generał Androvich był zabójcą działającym na zlecenie KGB. Później objął stanowisko Ministra Obrony w Rosyjskim Rządzie, a w Rosyjskiej armii posiadał rangę generała pułkownika.

W pewnym momencie swojego życia, Androvich przeszedł przez proces terrigenezy, który obdarzył go zdolnością tworzenia cielesnej formy swojego cienia złożonej z mrocznej siły. Stał się pierwszym nieczłowiekiem w polityce, który piastował tak wysokie stanowisko jak Minister Obrony[1].

Planowany zamach

Tied Inhuman Parting Shot

Androvich zostaje przetransportowany do placówki

Rosyjski delegat Anton Petrov i Gideon Malick spotkali się na Syberii w Rosji w opuszczonej placówce, by przedyskutować plan budowy azylu dla Nieludzi. Premier Dimitri Olshenko był przeciwny budowie owego sanktuarium, dlatego wysłał swojego attaché Yuriego Krupina, żeby w jego imieniu zamknął projekt. Gdy Krupin dotarł do placówki, generał Androvich, używając swoich mocy, zabił mężczyznę, skręcając mu kark i nie zostawiając żadnych śladów. Następnie generał został przeniesiony do placówki w zabezpieczeniach biotechnologicznych. Gdy Malick i Petrov ustalili szczegóły planowanego puczu, Gideon rozkazał wypuścić Androvicha, by ten zabił premiera Olshenko, który został zaproszony na rozmowę do placówki.

Androvich talks with agents

Generał rozpoznaje podstęp agentów

Generał był obecny podczas rozmowy Dimitriego z Antonem, jednakże nie był świadomy, że dyskusji przysłuchiwali się agenci T.A.R.C.Z.Y., którzy podsłuchali plany Malicka i postanowili powstrzymać zamach na premiera. W chwili gdy Olshenko zrozumiał zdradę opozycji, T.A.R.C.Z.A. wytworzyła zasłonę dymną. Lance Hunter zabrał premiera w bezpieczne miejsce, natomiast Bobbi Morse, Daisy Johnson i Alphonso Mackenzie odciągnęli Androvicha od jego celu. Jednakże generał rozpoznał podstęp i ucieleśniając swój cień wdał się w walkę z trójką agentów. Gdy przeciwnicy zajęci byli walką z cienistą formą, Androvich uciekł z pola bitwy i udał się do żołnierzy[1].

Śmierć

Androvich's death

Androvich ginie z rąk Bobbi

Cienista istota zdołała ogłuszyć Daisy i Macka i ruszyła w pogoń za premierem Olshenko i Hunterem. Kiedy agent T.A.R.C.Z.Y. ocalił premiera przed Petrovem, z zacienionej ściany wyłoniła się cienista istota generała i mimo że Hunter oddał w jej kierunku kilka strzałów, niewzruszona zmierzała w kierunku swojego celu. W międzyczasie Bobbi zrozumiała, że nie uda im się pokonać cienia, póki Androvich żyje. Znalazła generała wśród rosyjskich żołnierzy, którym kazał przeszukać placówkę, po czym z bliskiej odległości oddała kilka strzałów w kierunku mężczyzny, zabijając go i tym samym niszcząc cienistą formę, która była bliska zamordowania premiera[1].

Umiejętności

Moce

Androvich był nieczłowiekiem, który osiągnął szczyt swojego genetycznego potencjału po przejściu przez proces terrigenezy, który obdarował go także nadzwyczajnymi umiejętnościami.

Shadow-Man attacked by Daisy

Fale uderzeniowe nie ranią ucieleśnionego cienia Androvicha

  • Ucieleśnienie mrocznej siły – Androvich posiadał zdolność do stworzenia cielesnej formy mrocznej siły w postaci swojego cienia, który mógł do woli zmieniać swoją gęstość i który działał niezależnie. Umiejętność ta pozwalała mu zadawać obrażenia innym, jednocześnie będąc niedotykalnym i nieuchwytnym dla innych. Cień miał przewagę w trakcie pojedynku z Bobbi, Daisy i Mackiem, jako że ani ataki fizyczne, ani ciosy pałkami bojowymi, ani też fale uderzeniowe nie mogły go zranić. Dzięki zmiennej gęstości był w stanie przechodzić przez obiekty stałe, takie jak ściany i wstępować nie, żeby poruszać się na nich, imitując prawdziwy cień.

Zdolności

  • Umiejętności bojowe – Jako były zabójca KGB, Androvich jest wykwalifikowanym wojownikiem w walce wręcz. Potrafi wymierzyć precyzyjne uderzenia i stosować zwinne uniki czego najczęściej używa, walcząc swoim nieuchwytnym cieniem.
  • Wielojęzyczność – Androvich był w stanie mówić zarówno po angielsku, jak i po rosyjsku.

Relacje

Sprzymierzeńcy

Wrogowie

Występy

Agenci T.A.R.C.Z.Y.

Sezon 3

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Paul Zbyszewski (scenariusz) & Michael Zinberg (reżyseria). (22 marca 2016). „Złośliwa riposta”. Agenci T.A.R.C.Z.Y.. Sezon 3. Odcinek 13.

Zobacz też

ve AGENCI T.A.R.C.Z.Y.