FANDOM

Disambig Tytuł tej strony odnosi się do większej ilości haseł! Zobacz artykuł ujednoznaczniający dotyczący artykułów o tej samej nazwie – „Lash”.

Andrew Garner – neurolog i psycholog kryminalistyczny, który specjalizował się w pracy z obdarowanymi osobami z Listy. Podczas kariery w T.A.R.C.Z.Y., mężczyzna spotkał i poślubił agentkę Melindę May, jednak ostatecznie się rozwiedli. Garner współpracował z T.A.R.C.Z.Ą., gdy Skye zyskała nadnaturalne zdolności, a jego głównym zadaniem było sporządzenie profilu psychologicznego agentki i ocenienie jej zachowanie. Po konfrontacji z Tnącymi szponami, Andrew opuścił T.A.R.C.Z.Ę. i wrócił na Uniwersytet Culvera.

Nieludzkie geny Garnera zostały aktywowane, gdy przypadkowo złamał kryształ Terrigenu znajdujący się w księdze należącej do Jiaying, przez co stał się potwornym Lashem. W końcu nauczył się kontrolować swoją transformację i postanowił ukryć swoją prawdziwą naturę przed innymi. W trakcie epidemii Nieludzi, Andrew stworzył przykrywkę, pomagając T.A.R.C.Z.Y. oceniać nowo powstałych Nieludzi i jednocześnie zabijając innych jako Lash. Jednak, gdy jego tajemnica wyszła na jaw, Garner został złapany przez HYDRĘ, ale zdołał uciec i ukryć się.

Ostatecznie Lash przejął całkowitą kontrolę nad Andrew, który wiedząc, że wkrótce to nastąpi, oddał się w ręce T.A.R.C.Z.Y. i pożegnał się z May. Gdy potężny Nieczłowiek znany jako Hive przejął kontrolę nad Daisy, Lash został wysłany, aby go zabić. Zdołał uwolnić agentkę Johnson spod wpływu wroga, jednak gdy upewnił się, że jest bezpieczna, został zamordowany przez Hellfire'a, który przebił jego klatkę piersiową rozgrzanym łańcuchem.

Biografia

Wczesne życie

Wkrótce.

Kolacja z Lian

Wkrótce.

Tajne spotkania

Wkrótce.

Ponowne spotkanie z May

Wkrótce.

Praca ze Skye

Wkrótce.

Zasadzka w Manitowoc

Wkrótce.

Opuszczenie T.A.R.C.Z.Y.

Wkrótce.

Telefon od May

Wkrótce.

Współpraca z Coulsonem

Wkrótce.

Wakacje z Melindą

Wkrótce.

Terrigeneza

Wkrótce.

Morderczy szał Lasha

Wkrótce.

Atak na Lincolna Campbella

Wkrótce.

Ocenianie Secret Warriors

Wkrótce.

Nowy uczeń

Wkrótce.

Zabójstwo Shane'a i Lori Henson

Wkrótce.

Mentalność Simmons

Wkrótce.

Spotkanie z May

Wkrótce.

Atak na Dwighta Frye'a

Wkrótce.

Otoczony

Wkrótce.

Najciemniej pod latarnią

Wkrótce.

Testowanie Joey'ego Gutierreza

Wkrótce.

Wyjawiony sekret

Porwanie Melindy May

Wkrótce.

Walka z T.A.R.C.Z.Ą.

Wkrótce.

Schwytanie

Wkrótce.

W rękach HYDRY

Wkrótce.

Atak na zamek HYDRY

Wkrótce.

Ukończona przemiana

Wkrótce.

Bohaterskie poświęcenie

Wkrótce.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Moce

Andrew był Nieczłowiekiem, który osiągnął szczyt swojego genetycznego potencjału po przejściu przez proces terrigenezy, który obdarował go także nadzwyczajnymi umiejętnościami. Transformacja zmieniła go także pod względem fizycznym, przez co przekształcił się w przerażającą bestię o pseudonimie Lash.

  • Nadludzka siła - Wkrótce.
  • Nadludzka wytrzymałość - Wkrótce.
  • Czynnik gojący - Wkrótce.
  • Strzelanie energią - Wkrótce.

Byłe moce

  • Transformacja - Wkrótce.

Zdolności

  • Ekspert psychologii - Wkrótce.

Wyposażenie

Bronie

  • Wkrótce - Wkrótce.

Inne wyposażenie

  • Wkrótce - Wkrótce.

Relacje

Wkrótce.

Występy

Wkrótce.

Ciekawostki

  • W komiksach Marvela, Lash był Nieczłowiekiem pochodzącym z ukrytego miasta Nieludzi Orollan. Polował na swoich pobratymców i sądził ich, czy są godni posiadania swoich mocy. Tych, których uważał za niegodnych ścigał i zabijał.
  • Andrew Garner jest drugą postacią z serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.”, która grana jest przez więcej niż jednego aktora. Blair Underwood wciela się w doktora Garnera, natomiast Matthew Willig w jego alter ego Lasha. Pierwszą taką postacią jest Kara Palamas, która grana była przez wielu aktorów, zależnie od postaci jaką przybierała dzięki masce fotostatycznej.

Przypisy

Linki zewnętrzne

Zobacz też

ve AGENCI T.A.R.C.Z.Y.