FANDOM

Alphonso „Mack” Mackenzie – agent T.A.R.C.Z.Y. Pomimo wielkich strat w szeregach agencji spowodowanych powstaniem HYDRY, Mack pozostał lojalny przysiędze i kontynuował służbę w pozostałościach T.A.R.C.Z.Y. kierowanych przez Roberta Gonzalesa. Jednak, gdy pojawiła się inna frakcja dowodzona przez Phila Coulsona, chłopak został wysłany wraz z Bobbi Morse i Isabelle Hartley, a by ją zinfiltrować. Działając pod przykrywką jako zwykły mechanik, Mack starał się odnaleźć przybornik należący do Nicka Fury'ego.

Kiedy prawda została wyjawiona, przełożeni i współpracownicy Macka należący do odłamu Gonzalesa zaatakowali i przejęli Plac zabaw. Ostatecznie dwie frakcje odłożyły na bok dzielące je różnice i wspólnie podjęli walkę przeciwko HYDRZE. Kiedy T.A.R.C.Z.A. została formalnie zjednoczona, a Coulson stał się prawowitym dyrektorem, Mackenzie postanowił opuścić organizację, ale zmienił zdanie, gdy Nieludzie zabili Gonzalesa i zaatakowali agencję. Po wojnie z Nieludźmi, podczas której uratował życie Coulsona, Mack zyskał miano szefa departamentu do spraw obcych artefaktów.

Kilka miesięcy później, Mack został partnerem Daisy Johnson w misji mającej na celu rekrutację Nieludzi do zespołu złożonego z uzdolnionych jednostek. Kiedy tymczasowo pełnił rolę dyrektora T.A.R.C.Z.Y., mężczyzna w końcu zjednoczył oddział Tajnych Wojowników w celu powstrzymania Gideona Malicka przed sprowadzeniem Hive'a na Ziemię.

Biografia

Wczesne życie i kariera

Wkrótce.

Insurekcja HYDRY

Wkrótce.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Moce

Byłe moce

Mack dwukrotnie obdarzony został nadzwyczajnymi umiejętnościami, najpierw, gdy został strażnikiem miasta Kree, a następnie, gdy został tymczasowo opętany przez Ducha Zemsty.

Ghost Rider Mack DWOD

Mack jako Ghost Rider

  • Transformacja - Gdy został opętany przez Ducha Zemsty, Alphonso Mackenzie był w stanie przekształcić się w Ghost Ridera, potężną demoniczną istotę o wyglądzie szkieletowego humanoida w płomieniach.
    • Nadludzka siła - Wkrótce.
    • Nadludzka wytrzymałość - Wkrótce.
    • Mediumizm - Wkrótce.
    • Przekazywanie mocy - Wkrótce.

Zdolności

  • Ekspert inżynierii - Wkrótce.
  • Umiejętności bojowe - Wkrótce.
  • Umiejętności strzeleckie - Wkrótce.
  • Umiejętności taktyczne - Wkrótce.
  • Wielojęzyczność - Wkrótce.

Wyposażenie

Bronie

Pojazdy

Relacje

Rodzina

Sprzymierzeńcy

Wrogowie

Występy

Wkrótce.

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Przypisy

Linki zewnętrzne

Zobacz też

ve AGENCI T.A.R.C.Z.Y.
Mack AoS5
Alphonso Mackenzie