FANDOM

Adrianne Palickiamerykańska aktorka filmowa oraz telewizyjna, która wciela się w Bobbi Morse - jedną z głównych bohaterek serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.” i anulowanego serialu „Most Wanted”.

Biografia

Adrianne Palicki urodziła się 6 maja 1983 roku w Toledo w stanie Ohio. Ukończyła Whitmer High School w Toledo w roku 2001 roku, gdzie trenowała koszykówkę i bieganie, a także była finalistką na królową podczas zjazdu absolwentów.

Karierę aktorską Adrianne rozpoczęła wieloma gościnnymi występami, a wybiła się na roli w serialu „CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas”. Następnie zagrała miedzy innymi w „Tajemnice Smallville”, „Nie z tego świata”, „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, „Zabójcze umysły”, a w roku 2010 roku dostała jedną z głównych ról w serialu „Lone Star”. Występowała też w wielu większych, filmowych produkcjach takich jak „Skarb mumii”, „Legion” i „Kobiety w opałach”, jednak najlepiej została zapamiętana z roli Tyry Collette z telewizyjnego serialu „Friday Night Lights” z roku 2006.

W 2014 roku, Adrianne została obsadzona w roli Bobbi Morse w serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.” opartym na komiksach Marvela, który to przyniósł jej dotychczasowo największą popularność. W 2015 roku potwierdzono, że Adrianne wcieli się w postać Bobbi w spin-offie „Agentów T.A.R.C.Z.Y.” pod tytułem „Most Wanted”, jednakże stacja ABC anulowała serial.

Role

Agenci T.A.R.C.Z.Y.

Most Wanted

Nagrody i nominacje

  • Adrianne była nominowana do nagrody Złotej Świnki Skarbonki w kategorii najlepszej nowej twarzy w starym serialu za serial „Agenci T.A.R.C.Z.Y.”.

Ciekawostki

  • Adrianne Palicki pracowała już wcześniej z B.J. Brittem w pilotażowym odcinku „Wonder Woman” z 2011 roku.
  • Adrianne Palicki ma polskie pochodzenie.
  • Adrianne Palicki ubiegała się o rolę Gamory w filmie „Strażnicy Galaktyki” po tym, gdy odrzuciła ją Olivia Wilde. Angaż jednak otrzymała Zoe Saldana.

Linki zewnętrzne